سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   RSS  Atom  |   خانه |   شناسنامه |   پست الکترونیک |  پارسی بلاگ | یــــاهـو
اوقات شرعی

عاشقانه

بگو پاییز برگردد... (چهارشنبه 87/7/3 ساعت 11:59 صبح)

 

من از گلها گریزانم بگو پاییز برگردد
نمی دانم ، پریشانم، بگو پاییز بر گردد

طلوع مهرم و شاید غروب سرد فروردین
خراب فصل بارانم، بگو پاییز بر گردد

دلم می گیرد از دنیای رنگارنگ تکراری
خزانم، برگریزانم، بگو پاییز بر گردد

به فصل غنچه ها و بوی سبز باد مشکوکم
حقیقت را نمی دانم، بگو پاییز بر گردد

منم غمگینم و ناباورانه مثل پاییزم
غزل با سوز می خوانم، بگو پاییز بر گردد

به روز من سیاهی را تو آوردی کجا رفتی
کجایی ماه تابانم؟؟،بگو پاییزبرگردد

"غریبه" می هراسد از تنور گرم تابستان
فشار لب به دندانم، بگو پاییز برگردد



  • کلمات کلیدی :
  • نویسنده: خاله هانی

  • نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    من
    برگرد
    خیلی سخته
    پروانه تنها
    من اینگونه نبودم
    اس ام اس و آف
    عشق یعنی
    بگو پاییز برگردد...
    داستان کودک
    مشخصات متولدینه 12 ماه سال خیلی جالبه
    غم تنهایی
    خوشگلا
    دوستت دارم
    خوشگلا
    اس ام اس
    [همه عناوین(24)][عناوین آرشیوشده]