سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   RSS  Atom  |   خانه |   شناسنامه |   پست الکترونیک |  پارسی بلاگ | یــــاهـو
اوقات شرعی

عاشقانه

اس ام اس و آف (یکشنبه 87/8/5 ساعت 1:41 عصر)

آخرین شعرمریم حیدرزاده .:.::...::..:-..:::.::...::-:..:::.-...::...:-...::::_:::...:::_...::::...:: قشنگ بود

من دل به زیبای ی، به خوب ی میسپارم؛دینم این است . من مهربان ی را ستبیش میکنم ؛آیینم این است .

من رنجها را با صبور ی میپذیرم؛ من زندگ ی را دوست دارم؛ انسان و باران و چمن را میستایم . انسان و

باران و چمن را میسرایم ،،،در این گزرگه ... بگزار خود را گم کنم ......... بگ زار از این ره بگزرم با

دوست...با دوست....

راه های شناخت یک جواد : 1] اگه دیدی همه لباساش لویس ه بدون که طرف .... 2] اگه دیدی گوش ی

رو اسپرت کرده بدون که P.K موبایلش 6600 (جواد 00 )هست بدون که طرف .... 3] اگه دیدی یارو

طرف.... 4] اگه دیدی یک ی عاشق تایتانیک ه بدون که طرف .... 5] اگه دیدی وقتی جنّیفر لپز رو می بینه

از هال میره بدون طرف ... 6] اگه دیدی کس ی لکه قرمز زده بدون که طرف ... 7] اگه دیدی یک ی این آفف

رو خوند بدون که طرف.... !!!

خدائیش قدیمیا یه چیزی حالیشون بوده!

آلبرت انیشتین میگه ؛ عشق مثله یه ساعت شن ی می مونه ، همزمان که قلبت رو پر میکنه عقلت رو

خالی میکنه.

مثل یه آدامسه !!!~~~~> 1.داشتن یک بسته آدامس همیشه بهتر از داشتن فقط (gf/bf) یه دوست

یک آدامسه ! 2.فراموش نکنین که پایان هر آدامس ی سطل آشقاله پس برای هیچ آدامس ی قیمت

زیادی پرداخت نکنین ! 3.هیچوقت آدمس نیمخردیه کسی رو به دهن نزارید ! 4.جویدن ط ولانی هر

آدامسی به جز بیمزّه شدنش حاطلی نداره ! 5.حسرت آدامس ی که دور انداختید رو نخورید چون آدامس

های خوشمزه تر همیشه پیدا میشن ! 6.ازدواج مثل قورت دادن آدمس هست . هیچ احمقی آدمسش رو

قورت نمیده !!!!!! <<قابل توجه و تفکر>> اگه خوندی که ....

دیگه نزدیک من نیا!

نزن،دیگه نزدیکه من SMS نزن،دیگه Tel نده،دیگه سلام نکن، دیگه Off دیگه به من

نیا،دیگه.................... آخه من مرض قند دارم دکتر گفته از شیرینی مثل تو باید دوری کنم.



  • کلمات کلیدی :
  • نویسنده: خاله هانی

  • نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    من
    برگرد
    خیلی سخته
    پروانه تنها
    من اینگونه نبودم
    اس ام اس و آف
    عشق یعنی
    بگو پاییز برگردد...
    داستان کودک
    مشخصات متولدینه 12 ماه سال خیلی جالبه
    غم تنهایی
    خوشگلا
    دوستت دارم
    خوشگلا
    اس ام اس
    [همه عناوین(24)][عناوین آرشیوشده]